Online ondersteuning
Ervaar je problemen bij het gebruik van TestVision? Wellicht staat er onderhoud gepland of hebben we onverhoopt te maken met een storing. Via onze (nieuwe) pagina Statusupdate TestVision houden we je altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken. Bekijk de actuele status.
In TestVision zelf is een uitgebreide online help opgenomen met uitleg over alle functionaliteiten.
Ben je een nieuwe gebruiker van TestVision? Dan kun je het beste eerst de tutorials op deze website bekijken. Ook zijn voorbeeldtoetsen met voorbeeldvragen voorhanden.
Op de documentatiepagina van TestVision zijn diverse digitale handleidingen en taakhulpen beschikbaar:
- Implementatiehandleidingen
- Gebruikersinstructies en taakhulpen voor wie zich verder wil verdiepen in specifieke onderdelen van TestVision
Je komt op deze documentatiepagina via de link in de help van het hoofdmenu van TestVision.
Helpdesk
Hulp nodig?
Stel vragen en meld problemen bij voorkeur via ons Helpdeskportaal. Geautoriseerde contactpersonen hebben hiervoor een account van ons ontvangen. Ben jij zo’n contactpersoon, maar heb je toch liever persoonlijk contact? Bel ons dan, we helpen je graag! De TestVision Helpdesk is voor contactpersonen telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur.
(Nog) geen contactpersoon? Leg jouw vragen dan voor aan de TestVision contactpersonen binnen jouw eigen organisatie.
TestVision Gebruikersvereniging
In 2020 is de TestVision Gebruikersgroep (TVG) opgericht. Dit is de opvolger van de TestVision Gebruikersvereniging (TGV), die in mei 2006 is opgericht. De gebruikersgroep wordt gerund door gebruikers van TestVision en is toegankelijk voor alle gebruikers. De uitkomsten van de gebruikersgroep is input voor verbeteringen en voor de ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten.
Ben jij TestVision gebruiker en geïnteresseerd in deelname? Meld je dan direct aan via de website!
Ondersteuning op toetsgebied
Vanuit de ambitie ‘Teelen maakt wijzer’ wil Teelen gebruikers van TestVision zoveel mogelijk helpen bij het maken van goede vragen en toetsen. Dat doen wij met een scala aan diensten op toetsgebied. Ook hebben wij een aantal boeken geschreven en in eigen beheer uitgebracht in de reeks Toetskwaliteit in de praktijk. Het eerste deel geeft antwoord op de vraag Hoe maak ik goede toetsen met gesloten en open vragen? en het tweede deel gaat nader in op de vraag Hoe maak ik goede opdrachten?.
Ga naar onze bedrijfswebsite voor meer informatie over onze organisatie, onze diensten op het gebied van leren en toetsen en de boeken die wij kunnen leveren om je wijzer te maken en wijzer te laten toetsen.