Helpdesk

Heb je vragen of loop je ergens tegenaan? We helpen je graag op weg.

Actuele status TestVision

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat TestVision altijd beschikbaar is. Ervaar je problemen bij het gebruik van TestVision? Wellicht vindt er onderhoud plaats of hebben we onverhoopt te maken met een storing. Op de statuspagina van TestVision vind je de huidige status- en incidentengeschiedenis van TestVision.

 

 

Bekijk de actuele status

Online ondersteuning

Ben je een nieuwe gebruiker van TestVision? Dan kun je het beste eerst de tutorial hieronder bekijken. In deze video laten we zien hoe je vanuit de startpagina door TestVision kunt navigeren. Dit geeft een eerste indruk van de mogelijkheden.

Meer tutorials voor gebruikers zijn te vinden in het portaal van TestVision, waar je als klant toegang toe krijgt. In dit portaal zijn ook diverse digitale handleidingen en taakhulpen beschikbaar:

  • Implementatiehandleidingen
  • Gebruikersinstructies en taakhulpen voor wie zich verder wil verdiepen in specifieke onderdelen van TestVision

Benieuwd geworden hoe het TestVision portaal eruit ziet? Vraag dan toegang tot onze demo-omgeving.

Vraag een demo aan

Meer hulp nodig?

Stel je vragen en meld je problemen bij voorkeur via ons Helpdeskportaal. Geautoriseerde contactpersonen hebben hiervoor een account van ons ontvangen. Ben jij een contactpersoon, maar heb je toch liever persoonlijk contact? Bel ons dan, we helpen je graag! De TestVision Helpdesk is voor contactpersonen telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur. We verzoeken je om hiervoor geen contact op te nemen via het algemene nummer.

Ben jij geen contactpersoon? Leg jouw vragen dan voor aan de TestVision contactpersonen binnen jouw eigen organisatie of onderwijsinstelling.