De organisatie

Wij zijn Teelen, een toonaangevend onderwijskundig bureau dat is gespecialiseerd in toetsing. We combineren onze kennis van automatisering met de uitgebreide onderwijskundige praktijkervaring van onze toetsdeskundigen.

Meer dan 40 jaar ervaring

Inmiddels zijn we al meer dan 40 jaar een gewaardeerde partner voor onderwijsinstellingen en organisaties en hebben we een naam hoog te houden. Onze opdrachtgevers zullen dat graag bevestigen en daar zijn we trots op. 

Meer over Teelen

Onze missie

Wij willen toetsen beter, begrijpelijker en toegankelijker maken, zodat mensen en organisaties zich kunnen blijven ontwikkelen. We streven ernaar om jouw meest complete en deskundige partner te zijn op het gebied van toetsing. Onze missie is pas geslaagd als we een toetsplatform hebben opgeleverd waarmee we jouw verwachtingen hebben overtroffen.  

Multidisciplinair team

De mensen bij Teelen zijn échte vakspecialisten. Zij vormen een uniek team van onderwijskundigen, toetsdeskundigen, softwareontwikkelaars en supportspecialisten. Samen met de ondersteunende diensten is het een hechte groep collega’s die de dienstverlening met veel passie vormgeeft.

Softwareontwikkeling en Support

De softwareontwikkelaars van TestVision zijn het hart van onze organisatie. Zij spannen zich iedere dag in om – ieder met zijn eigen specialisme –  TestVision door te ontwikkelen en te innoveren. Samen vullen zij het hele traject in, van concept tot lancering.

Onze support specialisten staan iedere dag klaar om vragen te beantwoorden en mee te denken over het gebruik van TestVision. Dit doen zij zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau. Doordat zij regelmatig de functionaliteiten testen en het functioneel beheer uitvoeren, zijn ze tot in detail op de hoogte van alle ins en outs en kunnen ze goed beoordelen of het platform nog voldoet aan de eisen en wensen van de klant.

Team Advies, Ontwikkeling en Training

De toetsdeskundigen van Teelen stonden aan de wieg van de ontwikkeling van TestVision. Ook nu dragen zij – vanuit hun eigen expertise – nog altijd bij aan de doorontwikkeling van het toetsplatform. Bijvoorbeeld door vanuit de toetspraktijk mee te denken met de softwareontwikkelaars, klanten te trainen in het gebruik van TestVision of ondersteunend.

Excellent

“Onze klanten mogen verwachten dat we ons werk goed doen. Maar bij Teelen gaan we graag een stap verder. We luisteren, denken mee en pakken vragen vaak breder op dan klanten verwachten. En dat zit soms al in kleine dingen: dat extra telefoontje bij een hulpvraag, even meekijken via Teams als iets niet duidelijk is of een suggestie hoe we bij een uitbreiding van de opdracht toch binnen het oorspronkelijke budget kunnen blijven.

Die extra stap, zonder dat erom wordt gevraagd, maakt voor onze klant vaak het verschil. Door onze authenticiteit ervaart de klant ons als een organisatie die excelleert. Daar ben ik echt trots op.”

 

Marianne
Directeur

Kwaliteit

“Kwaliteit gaat wat mij betreft niet alleen over het eindproduct. Bij Teelen vinden we het ook belangrijk om een goed voortraject in te gaan met onze klanten. We stellen veel inhoudelijke vragen, zodat we de uitdaging van de klant begrijpen en deze kunnen adopteren. Door de processen goed in te richten en de communicatie soepel te laten verlopen, komt de eindkwaliteit vanzelf. Ik vind dat heel belangrijk: de weg naar het einddoel moet gewoon goed zijn.

Daarbij vind ik het fijn dat we binnen Teelen alle ruimte krijgen om de klant optimaal te helpen. We gaan niet in de eerste plaats voor snelheid, maar zijn pas tevreden als we de kwaliteit die we voor ogen hadden, konden leveren.”

Sies
Softwareontwikkelaar

Persoonlijk betrokken

“Communicatie is mijn vak. Ik vind het belangrijk om in de communicatie mee te denken met onze individuele klant. Wat vind jij belangrijk? Hoe kunnen wij jou helpen? Het antwoord op die vraag zal voor iedere klant anders zijn. Ik speel daar graag op in, bijvoorbeeld met informatieve blogs en whitepapers, waarmee we onze klant van dienst willen zijn.

Eigenlijk zit de persoonlijke betrokkenheid al verweven in onze pay-off: ‘Teelen maakt wijzer’, en dat is wat wij dagelijks doen.”

Priscilla
Communicatieadviseur

Betrouwbaar

“Betrouwbaarheid is voor ons meer dan alleen het nakomen van afspraken. Het betekent dat we altijd eerlijk zijn over wat we kunnen bieden en wat niet. Als we iets beloven, zorgen we ervoor dat we het waarmaken. En als iets niet mogelijk is, zeggen we dat ook gewoon eerlijk.

Dit maakt ons niet alleen betrouwbaar, maar ook transparant en oprecht in alles wat we doen.”

Edwin
Softwareontwikkelaar

Stabiel

“De stabiliteit van de software is wat mij betreft de grote kracht van TestVision. Onze klanten kunnen erop vertrouwen dat het toetsplatform doet wat het moet doen en 24/7 beschikbaar is. Stabiliteit betekent ook dat we weloverwogen beslissingen nemen en niet zomaar meegaan met elke nieuwe trend.

Als er ideeën zijn voor nieuwe functionaliteiten, toetsen we eerst of ze écht bijdragen aan het verbeteren van TestVision voor al onze klanten. Zo houden we het platform stabiel, betrouwbaar en toekomstbestendig voor iedereen die ermee werkt.”

 

Maikel
Support specialist